Startup program koji pokreće m:tel je otvoren za startup timove u najranijoj fazi razvoja, kao i za pojedince koji su spremni da u toku programa formiraju tim.


Biramo timove i pojedince
Šta vas očekuje na Startup Akademiji

Stavićete ideju na papir
Popunite online prijavu i ukratko nam objasnite vašu ideju. Ukoliko ispunjavate uslove za ulazak na program, primljeni ste!

Rad i učenje
Potrebno je da dolazite na radionice koje će biti prilagođene potrebama učesnika, da razgovarate sa mentorima i ostalim stanarima i mnogo učite. Sve ovo ubrzaće vaš proces učenja i rada na razvoju ideje.

Definisaćemo plan rada
Na samom početku uradićemo analizu vaše ideje, pretpostavki od kojih polazite i definisati poslovne ciljeve i na koji način ih postići.

Brinemo o specifičnostima projekta
Predavači i mentori sa iskustvom će vam biti na raspolaganju za individualne mentorske sesije i konsultacije online, tu su da vas povežu sa ekspertima koji su vam potrebni u svim fazama i oblastima razvoja poslovanja.

Podrška m:tel-a
Mtel će biti na raspolaganju kao eventualni partner za promociju, distribuciju, kao i investiranje u najbolje projekte!

Povezivanje i umrežavanje
Redovno ćemo organizovati meetup-e, dovoditi domaće i inostrane predavače, investitore, velike poslovne sisteme iz različitih industrija…

Sadržaj programa
Ideacija i validacija
- Uvod u lean metodologiju
- Validacija problema koji rešavate
- Ko je vaš korisnik
- Business model canvas
Customer development
- Profil korisnika
- Kako raditi customer discovery
- Sastavljanje upitnika
- Rad na terenu
- Revenue streams
MVP
- Rapid prototyping
- Testiranje
- Iteracije ka product – market fitu
Online marketing
- Content marketing
Najčešća pitanja
Nakon isteka roka za prijavu, tim sastavljen od predstavnika Mtel-a i ICT Hub-a će intervjuisati sve prijavljene timove, i u zavisnosti od broja dostupnih pozicija, primiti one koji ispunjavaju kriterijume za izbor, a to su originalnost ideje, izvodljivost, tržišna relevantnost i kapacitet članova tima.
Idealan startup tim čine programer, dizajner i neko ko se razumije u biznis, ali smo skroz otvoreni i prema tome da timovi budu manji ili veći, sve dok mogu da realizuju ideju i pretvore je u biznis.
Ne. To je apsolutno na tebi – ono što mi preporučujemo jeste da firmu otvoriš tek kada se za to ukaže potreba, kako ne bi imao/la nepotrebne troškove. Uglavnom je to trenutak kada treba da izdaš prvu fakturu ili da primiš investiciju.
Neuspjeh je sastavni dio puta koji vodi ka uspjehu. Ukoliko tvoj projekat ne uspije, iza sebe ćeš imati jedno veliko iskustvo, steći ćeš bitna znanja iz svih oblasti razvoja biznisa, upoznaćeš mnogo novih ljudi i izgraditi mrežu kontakata, i sigurno ćeš svaki sljedeći projekat moći da uradiš na bolji način. Da – nećeš moći da zamjeriš sebi „da nisi ni pokušao.“
Potrebno je da radionice i ostale programske sadržaje posjećuje bar jedan član tima. U praksi, u periodu između novembra i januara, biće organizovane jedna do dvije dvodnevne radionice mjesečno (u terminima koji će odgovarati učesnicima, dakle posle podne ili vikendom), a u dogovoru sa mentorima, sesije će biti organizovane u terminima kada odgovaraju i timovima i mentorima.
Ukoliko se uklopi u strateške pravce razvoja, Mtel je potencijalno zainteresovan da investira u dalji razvoj tvog proizvoda.
Radno mjesto u M:tel digitalnoj fabrici je dostupno članovima svih timova Startup akademije.